Naše proizvodno putovanje

Nagli porast udjela ugljikova dioksida u atmosferi uzrokuje zagrijavanje planeta i glavni je uzrok klimatskih promjena. Ako nastavimo s trenutačnom gospodarskom strategijom i ne prilagodimo svoj način života, prosječna temperatura planeta mogla bi znatno porasti do kraja ovog stoljeća – što bi imalo ozbiljne posljedice za planet i sve njegove stanovnike.

Henkel bijeli kamion na cesti koji prikazuje održivo proizvodno putovanje

Persil neprekidno radi na poboljšanju svojeg ekološkog otiska duž čitavog lanca vrijednosti, čime djelotvorno doprinosi Henkelovoj strategiji održivosti.                                                                                                                                                                 

Na razini poduzeća Henkel se usredotočio na djelotvorno korištenje resursa, smanjenje potrošnje energije pri svojim djelatnostima širom svijeta i sprječavanje emisija stakleničkih plinova. Osim toga, Henkel je preuzeo obvezu da će do 2040. postati poduzeće čije djelovanje ne šteti okolišu. Više informacija o Henkelovoj strategiji i ciljevima za zaštitu klime dostupno je ovdje. S pomoću Henkelova kalkulatora za izračun ugljičnog otiska potrošači također mogu izračunati svoj ugljični otisak, čime ih se podupire u tome da sami doprinesu ograničavanju klimatskih promjena. Dodatne informacije o tome dostupne su u nastavku.

vjetrenjača u sumraku
Naša strategija održivosti

Energetska učinkovitost i zaštita klime sastavni su dijelovi Henkelove strategije održivosti, kojom se nastoji stvoriti veća vrijednost za kupce, potrošače, susjedstvo i poduzeće – istovremeno smanjujući ekološki otisak poduzeća. Više pojedinosti o Henkelovoj strategiji održivosti pronađite ovdje:

Pogled na prst koji pritišće gumb na perilici za rublje
Otkrijte svoj osobni otisak

Odvojite nekoliko minuta i upotrijebite kalkulator ugljičnog otiska koji su razvili Henkel i Wuppertal Institute (Njemačka) da biste saznali kako vaš način života utječe na vaš ugljični otisak. Svi podaci koje nam pružite ostat će anonimni.

Žena u bijeloj košulji drži bijeli papir i gleda u daljinu
Pozitivan utjecaj na klimu

Ograničavanje emisija ugljikova dioksida i stakleničkih plinova u borbi protiv klimatskih promjena jedan je od najvećih izazova s ​​kojima se čovječanstvo ikad suočilo. Henkel podupire Parišku konvenciju Ujedinjenih naroda o klimatskim promjenama te je postavio cilj da do 2040. postane poduzeće čije djelovanje ne šteti okolišu.

Činimo svijet čistijim
  • ECARF, AISE, Blauer engel

    Naši certifikati

    Henkel je predvodnik u razvoju ekološki prihvatljivih deterdženata i prvo je društvo koje je potpisalo „Povelju udruženja A.I.S.E. za održivo pranje i čišćenje” 2005. godine. Društva koja se pridruže toj inicijativi Međunarodnog udruženja za proizvode za pranje rublja i kućanstvo preuzimaju obvezu stalnog poboljšanja svojih procesa i godišnjeg izvješćivanja o postignutom ekonomskom, ekološkom i društvenom napretku na temelju utvrđenih ključnih brojki.

  • Obitelj šeta livadom

    Henkelova odgovornost

    Kao predvodnik u području održivosti želimo poticati nova rješenja za održivi razvoj i razvijati svoje poslovanje na odgovoran i ekonomičan način. To obuhvaća sve djelatnosti našeg poduzeća – duž cijelog lanca vrijednosti.

  • ECARF, AISE, Blauer engel

    Naši certifikati

    Henkel je predvodnik u razvoju ekološki prihvatljivih deterdženata i prvo je društvo koje je potpisalo „Povelju udruženja A.I.S.E. za održivo pranje i čišćenje” 2005. godine. Društva koja se pridruže toj inicijativi Međunarodnog udruženja za proizvode za pranje rublja i kućanstvo preuzimaju obvezu stalnog poboljšanja svojih procesa i godišnjeg izvješćivanja o postignutom ekonomskom, ekološkom i društvenom napretku na temelju utvrđenih ključnih brojki.

  • Obitelj šeta livadom

    Henkelova odgovornost

    Kao predvodnik u području održivosti želimo poticati nova rješenja za održivi razvoj i razvijati svoje poslovanje na odgovoran i ekonomičan način. To obuhvaća sve djelatnosti našeg poduzeća – duž cijelog lanca vrijednosti.